Gå till innehållet

Bostadsförvaltning AB

Tjänster

Föreningen köper in flera tjänster från Bostadsförvaltning AB

Administrativ förvaltning

Detta är exempelvis köhantering till parkering eller förråd.

Ekonomisk förvaltning

Detta är den viktigaste delen och den som också påverkar dig som medlem som mest. Det är denna del som styr vart du ska betala in din avgift.

  • Autogiro - Behöver du en blankett för att anmäla dig för autogiro så kan du hämta en här: bostadsforvaltning.se/blanketter/

  • E-Faktura - Använder du dig av E-Faktura anmäler du dig via din Internetbank.

Teknisk förvaltning

det är den som har ett ansvar att fastigheterna fungerar som det ska. Det är den tekniska förvaltaren du som medlem vänder dig till vid felanmälan på exempelvis dörrar, tvättstugor, postboxar, element osv. Den tekniska förvaltaren är också den som ser till att din felanmälan hamnar hos rätt leverantör och att ditt ärende följs upp. Föreningen har avtal om att en person ska finnas på plats 2 dagar i veckan.

Boendeportalen

Vill du se dina aktiva avtal, avier eller ändra dina kontaktuppgifter så kan du göra det via Boendeportalen. Du hittar en länk till Boendeportalen längst ned på Brf Agatens hemsida eller i menyn hos bostadsforvaltning.se.

Genom Boendeportalen kan du också beställa

Mäklarbild Obetalda avier Utdrag ur lägenhetsregister

Kontakt

Våra telefontider för kundtjänst är: Mån-Tors:09.00-11.00

Våra övriga telefontider är:
Mån-Tors:09.00-16.00
Fredagar:09:00-15:00

Lunchstängt mellan 12.00-13.00

📞 08-523 237 00
kundtjanst@bostadsforvaltning.se